Neprodáváme značku, prodáváme styl!
Zákaznická podpora:+421905069132info@enemiq.cz

Reklamace

1. Odpovídáme za to, že zboží nemá při převzetí vady. To znamená, že v době, kdy jej přebíráte, zejména:

  • odpovídá vaší objednávce,
  • se hodí na dohodnutý nebo požadovaný účel, 
  • hodí se na účel, na který se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • má dohodnuté příslušenství, balení, případně pokyny k použití, pokud jsou potřebné,
  • odpovídá kvalitou nebo provedením vzorku či předloze,
  • vyhovuje právním předpisům.

2. Pokud jsme vás před nákupem výslovně upozornili, že se některá vlastnost věci liší, a vy jste s takovou vlastností souhlasili, není možné zboží z této vlastnosti reklamovat. Také nelze věc reklamovat pro vadu, kvůli které jsme ji zlevnili, a na tento důvod zlevnění jsme vás předem upozornili.

3. Pokud se vada projeví do 1 roku od převzetí, předpokládá se, že věc byla vadná již při převzetí, pouze pokud by to nebylo z povahy produktu nebo vady vyloučeno. Tato doba neběží (zastavuje se) po dobu, během které věc nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.

4. Věc můžete reklamovat, pokud se vada projeví do 2 let od převzetí zásilky. Tato doba neběží (zastavuje se) po dobu, během které věc nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.

5. Vnitrostátní právo některých jiných zemí může stanovit přísnější úpravu reklamací, která se řídí podle příslušného bydliště spotřebitele.

Jak uplatnit reklamaci

6. Zboží můžete reklamovat jakkoliv. Zavolejte nám, zastavte se, napište e-mail nebo dopis

Prosíme, uveďte:

  • své kontaktní údaje,
    ChatGPT povedal:
  • jak se vada projevuje a kdy jste ji zjistili,
  • jak si přejete reklamaci vyřídit,
  • jakýkoliv doklad či potvrzení o nákupu.

7. Vadné zboží nám pošlete nebo přineste spolu s reklamačním formulářem. Někdy nám může stačit i jen zaslání fotografie – dali bychom vám vědět. Ideálně nás tedy předem kontaktujte, dohodneme se.

8. Zboží při přepravě vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození. Prosíme o pochopení, že u většiny reklamací (a pro jejich posouzení) je potřeba zaslat zboží kompletní – i v takovém případě nás ideálně kontaktujte předem, dohodneme se, zda je to i váš případ.

9. Při reklamaci vám pošleme elektronické písemné potvrzení o uplatnění reklamace, poté také o jejím vyřízení.

Co můžete požadovat

10. V první řadě od nás můžete chtít opravu nebo výměnu zboží.

11. Pokud je zvolený způsob nemožný nebo nepřiměřeně nákladný, můžeme vaši volbu upravit.

12. Můžete také chtít přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. A to v těchto případech:

  • vadu jsme odmítli odstranit nebo jsme ji neodstranili řádně,
  • vada se projevuje opakovaně,
  • vada je podstatná.

Od smlouvy není možné odstoupit (a máte tedy pouze nárok na slevu), pokud je vada nevýznamná.

Jak vyřídíme reklamaci

13. Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději ji musíme vyřídit do 30 dnů, pokud se nedohodneme jinak. V opačném případě můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

14. O vyřízení reklamace vás budeme informovat prostřednictvím vašich kontaktních údajů, které jste uvedli při reklamaci. Pokud si věc zpět nepřevezmete, můžeme od vás požadovat přiměřené náklady spojené s uskladněním věci.

15. Náklady, které účelně vynaložíte na oprávněnou reklamaci, vám uhradíme. O uhrazení nás požádejte co nejdříve, nejpozději do jednoho měsíce od skončení lhůty pro uplatnění reklamace, jinak na tyto náklady nebudete mít nárok.

 

Příloha č. 1: Formulář pro odstoupení od smlouvy

Pro stažení formuláře pro odstoupení od smlouvy klikněte sem.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz